Kundecases


Kundecases

Napatech sparer tid med professionelle templates til deres salgsmaterialer

Klik, og find ud af hvordan

BaseCon's nye hjemmeside har skabt større trafik, og givet flere kundehenvendelser

Klik, og find ud af hvordan

Lene Knudsen fik flere kunder da hun blev synlig på de sociale medier

Klik, og læs mere

Business Traveller outsourcer opsætning og projektledelse for at kunne fokusere på annonce salg

Klik og læs mere

Har du brug for hjælp til din virksomheds grafiske opgaver, så kontakt mig for et tilbud, møde eller en telefonsamtale

Ja tak, jeg har brug for hjælp

Templates sparer dig tid

Kundecase - Napatech


Kundecase - Napatech


Napatech sparer tid med professionelle templates til deres salgsmaterialer

Napatech er en dansk virksomhed, som udvikler programmerbare netværkskort til analyse af netværkstrafik. Virksomheden sælger deres produkter i hele verden.

Mange af virksomhedens salgs- og markedsføringsmaterialer blev lavet uden at skelne til deres visuelle identitet, og hang derfor ikke sammen rent visuelt. For at styrke deres markedsføring, ønskede Napatech et sammenhængende visuelt univers på samtlige materialer, således at Napatech tydeligt står som afsender.

Samtidig ønskede virksomheden også at gøre den interne produktion og oversættelsen af materialerne mere strømlinet. For at opnå dette, havde de brug for professionelle templates, til blandt andet produktblade, kundecases og PowerPoint præsentationer.

Løsningen

Løsningen var en serie af templates skabt i InDesign, Word og PowerPoint, som gør det nemt for Napatech selv at få produceret de enkelte dele.

Hver template er skabt med pre-definerede tekstformater, grid, farver og grunddesign, således at der kun skal sættes tekst, billeder og illustrationer ind. Hver version har  guidelines som viser hvordan man bruger den enkelte template.

Specifikke sprogversioner til f.eks. japansk eller russisk er lavet med de relevante fonte, således at en template i det rette sprog kan sendes direkte til oversætteren, som kan arbejde direkte i dokumentet og sørge for at der er plads til hele teksten.

For at sikre et ensartet design og høj kvalitet på de brugte billeder og illustrationer, skabte vi også et internt bibliotek med både off- og online versioner af alle dele.

Resultatet

Med et stærkt gennemført visuelt univers på alle markedsførings- og salgsmaterialer, har Napatech styrket kommunikationen til deres målgruppe, og fremstår professionelle overfor kunder, samarbejdspartnere og investorer.

De professionelle templates har givet Napatech et værktøj, til nemt og hurtigt at kunne skabe salgs- og markedsføringsmaterialer i høj kvalitet. Samtidig er produktionen og oversættelsen blevet mere effektiv, fordi deres templates er nemme at bruge.

De nye salgsværktøjer har også en helt ensartet opbygning, således at de giver Napatech’s kunder mulighed for hurtigt at finde de ønskede produktinformationer.

Det siger Napatech om vores samarbejde

“Structured, on time delivery, eye for detail, world class quality, are some of the words which describe Anette’s professional competencies. While working for Napatech A/S, Anette has been responsible for corporate branding, exhibition design, web-page design plus much more. Anette is totally dedicated, has an enormous drive and spirit, delivering high quality products according to agreed requirements and schedule. She doesn’t just accept the status quo and is always ready to raise the bar in whatever she takes on. I would highly recommend Anette, whether it be as a colleague or consultant.”

– Simon Lincoln, Documentation Manager, Napatech A/S

Professionelle templates til InDesign, Word- og PowerPoint, gør det lettere og hurtigere for din virksomhed at få skabt jeres salgs- og markedsføringsmaterialer.

Har du brug for en template til jeres materialer, eller hjælp til design og opsætning? Så kontakt mig og lad os tage en snak om mulighederne.

Ja tak, lad os tage en snak

Design af nyt logo og hjemmeside

Kundecase - BaseCon


Kundecase - BaseCon


En ny hjemmeside til BaseCon har skabt mere online trafik og givet flere kundehenvendelser

BaseCon A/S skaber software, hvormed farmaceutiske virksomheder kan dokumentere deres processer i forbindelse med lægemiddelsikkerhed. Virksomheden ønskede en ny hjemmeside, som kunne præsentere deres produkter på en mere professionel måde.

De var samtidig opmærksomme på, at deres visuelle identitet også trængte til en opdatering for at være tidssvarende, da deres daværende logo ikke fungerede optimalt online, og de manglede et billedeunivers til deres materialer.

Omkring 90% af kunderne starter i dag deres købsrejse online, derfor er det vigtigt for BaseCon at fremstå som seriøse og troværdige, når potentielle og nuværende kunder i medicinalindustrien møder deres virksomhed online.

Løsningen

BaseCon ønskede et logo som var stærkt, moderne og viste fremdrift, og fik det i form af et navnetræk med en kraftfuld skrifttype, kombineret med de tre piller som former en pil.

BaseCon’s nye visuelle identitet er skabt så den kommunikerer til målgruppen i medicinalindustrien, med visuelle elementer som får virksomheden til at fremstå moderne, professionel og seriøs.

I opbygningen og designet af hjemmesiden, skabte vi et enkelt layout som opfylder alle virksomhedens behov for at præsentere sig, og vise detaljeret information om deres produkter. “Schedule Demo” linket giver potentielle kunder mulighed for nemt og hurtigt at booke et møde med virksomheden.

Resultatet

BaseCon er begejstret for deres nye logo og hjemmeside. Fordi de har fået et effektivt salgsværktøj som styrker kommunikationen til deres målgruppe, der hurtigt kan finde information om virksomheden og produkterne ved besøg på hjemmesiden.

Potentielle kunder er glade for den detaljerede produktinformation på siderne, fordi det giver dem mulighed for at spørge ind til specifikke produktfunktioner når de henvender sig til BaseCon’s salgsafdeling.

BaseCon fortæller også, at trafikken på deres hjemmeside er øget væsentligt med det nye design og den overskuelige brugerflade. De har fået flere henvendelser, og ønsker om demo af deres produkter som følge af den nye hjemmeside.

Med deres nye logo og visuelle identitet, føler BaseCon at deres virksomhed fremstår tidssvarende og relevant for målgruppen, hvilket også tydeligt reflekteres i deres kunders begejstring over det nye visuelle univers.

Det siger BaseCon om vores samarbejde

“Anette har gennem mange år stået for vores grafiske identitet, messessystem, datablade, Word templates, visitkort m.m. Med det seneste re-design af vores logo og hjemmeside viste hun, hvor dygtig og en empatisk designer hun er. Anette er lydhør, vidende og fremfor alt kvalitetsbevidst. Vi har altid været glade for hendes grafiske arbejde.”

– Morten Kjær, Chief Operating Officer, BaseCon A/S

Klik til BaseCon's hjemmeside

En veldisponeret hjemmeside er et effektivt salgsværktøj, som giver potentielle kunder mulighed for at finde vigtig information om din virksomheds produkter og ydelser.

Kommunikationen til kunderne styrkes, når hjemmesiden samtidig understøttes af et stærk og sammenhængende visuelt univers.

Overvejer du at få designet et nyt logo og visuel identitet. Så find her inspiration til hvordan du griber processen an

Den vil jeg gerne læse

Stor synlighed på de sociale medier giver flere kunder

Kundecase - Lene Knudsen


Kundecase - Lene Knudsen


Lene Knudsen fik flere kunder da hun blev synlig på de sociale medier

Lene Knudsen er Kranio-sakral terapeut, afspændingspædagog og motorikvejleder, og arbejder primært med behandling af spædbørn, motorisk afklaring og undervisning i børns motoriske udvikling.

Lene’s overordnede mål var at markedsføre sig mere effektivt online. Hun havde brug for at blive mere synlig på markedet af behandlere, og ønskede derfor et logo, en visuel identitet og en hjemmeside som skulle få hendes virksomhed til at fremstå professionelt.

Løsningen

Lene havde stærke holdninger til de farver hun ønskede i sit visuelle univers, og med udgangspunkt i disse designede jeg et logo til hende. Det nye logo har “personlighed” og efterligner den oplevelse man får i mødet med Lene; energisk, empatisk og kompetent.

Den nye hjemmeside bruges som udgangspunkt for Lene’s online markedsføring. En informativ hjemmeside er dog ikke ensbetydende med flere kunder, som virksomhed er man også nød til at markedsføre sig aktivt overfor målgruppen.

De sociale medier er effektive platforme til indirekte markedsføring, når man deler relevant indhold og viden. Derfor anbefalede jeg Lene at skabe en FaceBook platform, hvor hun via opslag og videoer kan dele viden og ideer.

Resultatet

Beslutningen om at bruge FaceBook har haft stor betydning for udviklingen af Lene’s virksomhed, hun har nu en platform med 3500+ følgere som ser hendes videoer og opslag. Der har givet mange nye kundehenvendelser, opgaver og samarbejdspartnere.

Hun oplever at sundhedsplejersker, læger og andre fagpersoner henviser til de øvelser hun har lagt på FaceBook, og aktivt henviser til hende som behandler. Investeringen i at markedsføre sig online har været en stor succes for Lene.

Som soloselvstændig ønsker Lene kun at bruge tid på det hun er virkelig god til. Derfor har hun valgt at bruge mine kompetencer til at skabe markedsføringen på FaceBook. For at minimere tidsforbruget, planlægger vi flere måneder ud i fremtiden, og får samtidig lavet materialer til hele perioden.

Reference fra Lene Knudsen

“Anette fra Baseline har udarbejdet en ny visuel identitet til mit firma. Jeg har fået nogle produkter som ligger langt over, hvad jeg troede lå inde for mine muligheder. Anette har i høj grad øget min synlighed online, og har på den måde skaffet mig en større kundekreds. Hun er modig, tålmodig og meget professionel – og holder ikke inde før jeg har opnået det bedste resultat. Hun har været som en jordemoder i processen med at skabe min hjemmeside og udvikle min professionelle profil på FaceBook.”

– Lene Knudsen, LK Ergonomi og Motorik

De sociale medier er effektive platforme for indirekte online markedsføring.

Brugen af SoMe kan øge din virksomheds synlighed, og dermed give flere kundehenvendelser.

Har du brug for hjælp til din digitale markedsføring eller en ny hjemmeside?
kontakt mig for et uforpligtende møde eller en telefonsamtale

Ja tak, lad os komme i gang

Design og produktion af magasin - Business Traveller

Kundecase - Business Traveller


Kundecase - Magasinet Business Traveller Denmark


Business Traveller outsourcer opsætning og projektledelse for at kunne fokusere på annonce salg

Magasinet Business Traveller Denmark er et annoncefinansieret in-flight magasin, med indhold om hoteller, luftfart, forretningsprofiler samt forretnings- og luksusrejser etc.  Målgruppen er forretningsrejsende fra danske virksomheder.

Ved opstarten af magasinet skulle Chefredaktør Michael Bøjes finde en samarbejdspartner som kunne projektlede produktionen af magasinet, og samtidig skabe et layout i en enkel og moderne skandinavisk stil, som appellerer til målgruppen og tiltrækker annoncører.

Løsningen

For Chefredaktør Michael Bøjes er det vigtigt at kunne fokusere på annoncesalget. Et tidligere samarbejde i forbindelse med magasinproduktion, gjorde ham tryg ved at overlade både projektledelse, layout og produktion af magasinet til Baseline.

Vi skabte et moderne, stærkt og enkelt layout til Business Traveller. Det giver indtrykket af et dynamisk og professionelt magasin, fremhæver de mange flotte billeder, og adskiller tydeligt indhold fra annoncer.

Når et magasin skal produceres stilles der høje krav til fleksibilitet i samarbejdet, indhold kan hurtigt ændre sig og deadlines er ofte stramme. Derfor er stærk projektledelse med et godt overblik nødvendigt for at nå alle deadlines. Med en kombineret projektleder og grafisk designer på magasinet, kunne vi skabe et kvalitetsprodukt, hver gang.

Resultatet

Business Traveller har haft succes med at skabe et stilfuldt og dynamisk magasin, som tiltrækker både læsere og annoncører.

Brugen af en erfaren projektleder og grafisk designer, som med effektiv projektledelse og sans for detaljen følger magasinet hele vejen til dørs, har for Chefredaktør Michael Bøjes skabt roen til at fokusere på at sælge annoncer og skabe redaktionelt indhold til magasinet.

Det siger Business Traveller om vores samarbejde

“Jeg har i flere år lagt ansvaret for vores grafiske identitet og design af vores magasiner hos Baseline. Anette er en stabil og stærk samarbejdspartner, med sans for finesse og detaljer. Hun afleverer altid et gennemarbejdet produkt, hvor hver en linje, streg og farve er gennemtænkt med udgangspunkt i smart, stilfuldt og tidsløst design. Kort fortalt er Anette en super dygtig, velorganiseret og loyal grafisk designer. Et godt aktiv for virksomheden, der ikke går på kompromis med kvaliteten af deres grafiske output.”

– Michael Bøjes, Chefredaktør, Business Traveller

Hvis du har brug for en kreativ og struktureret samarbejdspartner til din publikation?
kontakt mig for et uforpligtende møde eller en telefonsamtale

Kontakt mig her