Danske Fodterapeuter er brancheorganisation for statsautoriserede fodterapeuter. Organisationen varetager medlemmernes faglige, juridiske og økonomiske interesser.
Målet var at skabe en visuel identitet som kunne kommunikere til både medlemmer (som består af 95% kvinder) og samarbejdspartnere. I forbindelse med deres nye visuelle identitet, fik organisationen rentegnet deres bomærke og logo.
For at skabe et sammenhængende visuelt univers har de også fået lavet designmanual, designguide til deres medlemmer, samt design til hjemmesider, InDesign template til brochurer, PowerPoint template, og template til messematerialer.
Kunde: Danske Fodterapeuter
Opgave: Visuel identitet
Reference fra kunden
“Det har været en kæmpe fornøjelse at samarbejde med Anette om at skabe Danske Fodterapeuters visuelle identitet. Hun har været fuldt engageret og har rådgivet os lige fra idéplan til den endelige designmanual. Anette er superdygtig og professionel med en forfinet sans for detaljer og den organisation, hun samarbejder med. Så hvis du leder efter en fantastisk samarbejdspartner til et grafisk projekt, er Anette et suverænt godt valg.”
– Tina Rønhøj, Presse- og kommunikationsansvarlig i Danske Fodterapeuter