Husker du at fortælle din målgruppe at I skal på messe?


Design til messer. Roll-ups, pop-up stand, bannere

Husker du at fortælle din målgruppe at I skal på messe? En messe er en stor investering for din virksomhed, og det er vigtigt at få fuld effekt af den. Derfor bør du også bruge energi på at markedsføre din virksomhed før messen, så I tiltrækker målgruppens opmærksomhed. Få potentielle kunder og samarbejdspartnere til at dukke op på messen. Spred budskabet via:- annoncer i messekataloger og på de sociale medier- skriv det på din hjemmeside- send mail mail til kunder og leverandører

Din virksomhed skal markedsføres både før, under og efter messen. I den forbindelse er det grafiske udtryk vigtigt for modtagerens opfattelse af din virksomhed. Skab effektiv visuel branding ved at implementere jeres visuelle identitet konsekvent på alle medier. Hvis virksomheden har et gennemført visuel univers, er der væsentlig større chance for at den bliver genkendt og fanger målgruppens opmærksomhed.

Jeg kan hjælpe dig med planlægning, projektledelse og alle de grafiske elementer. Har i mange år fungeret som både designer og projektleder på opgaver til messer og events – både herhjemme og i udlandet, og har i den forbindelse lavet både store og små opgaver til mange messer og events. Som samarbejdspartner, kan jeg i de tidlige faser hjælpe dig med idéer, skitser og planlægning af messen. Når idéerne skal føres ud i livet, samarbejder jeg tæt med produktionen, for at sikre dig et slutresultat hvor kvaliteten er helt i top, og alle deadlines er overholdt. Hvis du har brug for en pålidelig samarbejdspartner, fra idefase til færdig messestand, så kontakt mig.


Referencer fra kunder